Metaltown 2012.

Jaha, då sitter man här i sängen än en gång med den lilla stjärnprydda skoldatorn.
Det har blivit som en vana att jag alltid slänger upp datorn en sista gång innan jag lägger mig såhär på kvällskvisten.
Riktigt mysigt tycker jag.

Iallafall, jag lyssnar just nu på Magnus Uggla och känner mig ascool, men artisten jag egentligen tänkte ta upp i detta inlägget är Marilyn Manson.
Det verkar så som att han ska till Metaltown i Göteborg i sommar, och det verkarsom att även jag kommer befinna mig där då!
Såg honom på samma festival år 2009 då han tydligen sög (jag var helt tagen av att bara se honom + att jag är sämst i världen på att avgöra om ett gig var världsbäst eller det sämsta någonsin, stört, men jag kan det bara inte. Tycker att allt alltid låter bra eller helt okej), så det skulle verkligen vara underbart att få se honom igen.
Just nu lyssnar jag i princip inte på honom alls, men han har ändå någon konstig, härlig plats där inne i det lilla hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0