New York City.

Mamma och pappa har börjat prata om att åka till New York igen nästa vår.
Jag hoppas så innerligt att vi åker.
Vi var där i april i år, och det var så himla underbart men konstigt att försöka inse att man faktiskt var i...liksom...New York!
På tal om det, jag har inte visat bilderna därifrån för i princip någon, så jag tänkte lägga upp bilderna här. Dela upp dom lite i några inlägg helt enkelt, vet dock inte när men jag hoppas att jag orkar göra det inom en snar framtid.
Tills dess kan ni få se den enda bilden därifrån jag har på datorn för tillfället (alla andra ligger på en extern hårddisk)


Kommentarer
Postat av: Ida

VI VILL SE MER BILDER, MEEER!

Väntat väldigt länge...:(

2011-10-13 @ 23:00:13
URL: http://my-haters-love-me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0