Trevligheter, matte och tv.

Umgicks med min fina Emma idag, som jag förövrigt ska glida ner för skidbackarna tillsammans med v.13! Ska bli sjukt roilgt.

Idag gick vi iallafall ut på en lång promenad med en glass i handen. Sedan kan man ju faktiskt inte missa chansen att få hjälp i matte när man har en naturestetare vid sin sida och ens mattelärare bryter så mycket på finska att man undrar om man inte tagit fel på klassrummen och hamnat på en Tallink Silja-tur istället. Så efter promenaden traskade vi hem till mig och drack te och räknade matte, så nu förstår jag ÄNTLIGEN ALLT. Känner mig på bra. Inte minst för att jag var en av de enda två i mattekursen som fick godkänt på ett test vi gjorde i matte, jag fick flest poäng också! :D
Tycker faktisk att jag får skryta om det eftersom jag ser mig själv som usel i matte, så det blev en ganska härlig boost så att säga.

(Missade förresten inte "2 1/2 men" avsnittet. Det var väl bra. Ashton var snygg.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag gillade honom också, fast de både ju köra med båda två. Man lär ju sakna charlie :<

2011-10-10 @ 21:59:01
URL: http://fairytaleofnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0