Total breakdown.

Övningskörde till tandläkaren med pappa idag och blev invinkad av polisen vid en kontroll.
Vevar ner rutan, får blåsa i en alkoholmätare (mycket svårare än vad man tror att blåsa så länge förresten) och blir hur nervös som helst, skrattar sådär töntigt till och med.
Får kärringstopp när jag äntligen ska köra därifrån och när jag väl kommit ut på vägen får jag ett nervous breakdown och börjar gråta vid ratten, ungefär så som när man är så ledsen att hakan börjar skaka.

Hahaha bestämde mig för att äventyren var slut för dagen, gick ut på en stillsam promenad med Carro och ska käka glass i min trygga säng resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Carolina.

hahaha, det är så kul! Även ifall jag hade gjort precis samma sak...

2012-02-28 @ 22:37:35
URL: http://knockhimdown.blogg.se/
Postat av: matildus

Sv: åh, tack! den är från topshop.com!

2012-02-29 @ 23:23:18
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0