Det där jag inte ville lägga mig i...

...fast som jag inte kunde låta bli att skriva lite om haha!

Tror detta är den mest omtalade dagen på facebook förutom kanske...nyår?
Vissa ska pussa på sina pojkvänner medans vissa känner sig mer eller mindre misslyckade eftersom de inte har någon att pussa på.
Jag bara förstår det inte när jag sitter här i min ensamhet och tror jag känner mig så o-ensam man kan känna sig.
Ungefär.
Jag känner mig liksom varken ensam, misslyckad eller bitter.

Jag har ju till och med Anna som gav mig ett leende på läpparna när jag läste detta på hennes blogg:
"I övrigt ska jag spendera dagen med plugg och kanske en fika med Rebecca (hon är min singel-kompis som jag gör pargrejer med när man måste göra pargrejer. Typ nyårskyss osv haha!)"

Så ja, glad Alla hjärtans dag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0