NYC dag 1.

Som sagt var jag ju i New York i april i år, och tänkte  nu börja lägga upp bilderna därifrån!
Nåväl.
Jag har inte så jättemånga bilder från den första dagen då vi anlände till New York eftersom vi kom dit ganska sent ,och då vi gick ut på kvällen för att se oss lite omkring hade jag lämnat kameran hemma, men några bilder på väg in i New York city fick jag allt.
Det var så himla stämningsfullt, vi åkte i en stor lyxig taxi med världens mysigaste chaufför och lyssnade på Frank Sinatra medans New Yorks siluett liksom uppenbarade sig. Himla bra.
Vädret var väl kanske inte det bästa, men men, man kan inte få allt the way you want it.







Ja, det var väl ungefär de bilder jag kunde bjuda på från dag 1.
De tre första bilderna är tagna i Queens, och jag bör kanske även nämna att alla bilder är tagna genom en bilruta.

(Ingen av bilderna jag lägger upp från New York kommer förresten vara redigerade, det skulle ta alldeles för lång tid)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha band tshirt, pandahår, svart smink och stjärna?

2011-10-19 @ 19:18:41
URL: http://fairytaleofnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0