He's got a rolled cigarette, hanging out his mouth he's a cowboy kid.

Ligger med en katt hopkrupen under ena armen och försöker samtidigt att skriva. Inte det lättaste.
Idag, efter två dagar av festande, ska jag göra absolut ingenting. Tog precis en tupplur med Amadeus i min famn och just nu känns det som att min söndag kommer spenderas i en sån där härlig söndagskoma. Iallafall.  I fredags var det festligheter i Sandhem, och igår följde jag med Anna till Vänersborg och hade det hur trevligt som helst med några av hennes vänner. Kan med säkerhet säga att detta var en av de roligaste och trevligaste helgerna på länge. Då kanske det till och med är okej att vara i en söndagskoma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0