Going somewhere new.

Kollar igenom närmare 40 bloggar för att ta igen det jag missat de senaste dagarna, har inte varit inne på datorn som ni kanske märkt!

Ikväll hade jag tänkt försöka hinna med att färga håret, packa och såklart titta på Jersey Shore, nytt avsnitt idag klockan 10.

Angående packa så ska jag nämligen till en skola i Norge med några elever och lärare från Mediaprogrammet imorgon, så det blir direkt från påsklov till Fredrikstad, inget jag har något emot direkt.
Vad jag vet blir det en hel del föreläsningar och en kväll ska vi även på Glemmy Award som är som en liten galakväll för skolans mediaelever.
Tror detta kommer bli riktigt kul!

Kommer hem på torsdag igen och får se om jag fått tillbaka bloggsuget då.
Ha det fint tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0