Joy Division.




Hittade detta linnet på H&M idag och blev helt kär i allt från modellen till färgen och trycket.
En av mina favoritlåtar har ju gjorts av Joy Division!
Tycker den lila färgen är fin till mina numera mintgröna slingor också.

Apropå kläder hade jag turen att få några gratisplagg från Nellys event på Lipz i förra veckan!
Min kusin Emma jobbade där den kvällen, och när allt var slut fanns det några goodiebags över med kläder i.
En rosa asymmetrisk klänning och en t-shirt var i fel storlek för henne, så dom fick jag! Hur snällt?

Kommentarer
Postat av: Nathalie B

Sv: Jo, där har jag allt varit & bor trots allt väldigt nära, men har inte varit där på väldigt länge nu, så får väl kika in snart igen! :) Hörde dock att de ska flytta till mittemot Netto & har stängt just nu, blir en mycket längre tur för att komma dit bara..



Det där linnet har jag också provat, tillsammans med guns n roses linnet i samma modell, båda var jättefina men passade inte mig riktigt. Dock passade detta dig jättebra! Gillar ditt hår också!

Svar: Haha för mig blir det mycket närmare så jag är glad över flyttningen!
Tack så jättemycket!
None None

2012-06-26 @ 19:21:24
URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0